Re: [WINNT] Jeszcze o iso z Vistą

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jeszcze o iso z Vistą
From: "Zocha" <Zocha@Zofia.pl>
Date: Wed, 17 Jan 2018 12:54:49 +0100
Użytkownik "gajowy" <gajowy-maupa-poczta.neostrada.pl>
napisał w wiadomości news:5a5f36ae$0$669$65785112@news.neostrada.pl...

Czy ściągnięty system będzie automatycznie nadawał się
do wersji preinstalowanej, czyli ze specjalną partycją?

Nie śledziłem wątku ale... dlaczego nie skorzystasz z partycji recovery? jeśli jak piszesz jest na komputerze? To jest najlepszy sposób do przywrócenia "właściwego" systemu dla danego laptopa.

Nigdy tego nie robiłam i nie jestem pewna czy laptop nie poprosi
o włożenie płytki Rescue, którą moja koleżanka nie może znaleźć.
Nie wiem także czy w momencie gdy o taką płytkę poprosi, będzie
można się jeszcze z tej operacji wycofać.

Czy gdzieś w Internecie jest opis jak skorzystać z partycji recovery
w przypadku Vista Home Basic?
Koleżanka opis też gdzieś posiała. Ma tylko laptopa z naklejonym
Product Key i fakturę.

Jestem pewna, że ona nie robiła żadnych kopii, o których system
czasem przypomina, więc tak czy owak byłaby to instalacja
"od początku".

Pozdrawiam
Zocha