Re: [WINNT] Instalacja przy partycji recovery?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Instalacja przy partycji recovery?
From: "Zocha" <Zocha@Zofia.pl>
Date: Sat, 20 Jan 2018 10:26:41 +0100
Podsumowując wątek dotyczący ściągnięcia i użycia .iso Visty
przyszło mi do głowy jeszcze jedno pytanie, całkowicie teoretyczne.

Gdyby do starego komputera, takiego jak mojej koleżanki, czyli
z partycją recovery, kupić sam system operacyjny np. Windows 8
lub Windows 10 (Windowsa7 chyba nie ma już w sprzedaży),
to jak wyglądałaby instalacja, to znaczy:
- czy na płytce takiego nowego systemu jest zapis przeznaczony
 do zainstalowania na partycji recovery ?
 ALBO
- czy partycja recovery pozostaje "nieczynna", a system instaluje
 się na kolejnej partycji ?
 ALBO
- czy usuwa się z dysku partycję recovery i instaluje się system
 tak, jak instalowało się kiedyś, gdy nie stosowano jeszcze
 preinstalacji ?

Pozdrawiam
Zocha