Re: [WINNT] Jeszcze o iso z Vistą

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jeszcze o iso z Vistą
From: "Zocha" <Zocha@Zofia.pl>
Date: Wed, 17 Jan 2018 14:53:37 +0100
Użytkownik "gajowy" <gajowy-maupa-poczta.neostrada.p
napisał w wiadomości news:5a5f4efb$0$668$65785112@news.neostrada.pl...

Nigdy tego nie robiłam i nie jestem pewna czy laptop nie poprosi
o włożenie płytki Rescue, którą moja koleżanka nie może znaleźć.
Nie wiem także czy w momencie gdy o taką płytkę poprosi, będzie
można się jeszcze z tej operacji wycofać.

W moim przypadku nie było żadnej płytki i to jest raczej standard. Wszystko co potrzeba do przywrócenia jest na partycji recovery - po to ona jest :)

Gdy przed laty kupiłam sobie laptopa z Vistą Business, musiałam od razu,
przed rozpoczęciem używania laptopa, zrobić wg instrukcji płytki:
- Rescue and Recovery Startup Disc
- Start Recovery Disc
- Product Recovery Disc 1 & 2
Po co to było, skoro sama partycja recovery wystarczy?

Pozdrawiam
Zocha