Re: [WINNT] Jeszcze o iso z Vistą

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jeszcze o iso z Vistą
From: "gajowy" <gajowy-maupa-poczta.neostrada.pl>
Date: Wed, 17 Jan 2018 12:42:34 +0100
Czy ściągnięty system będzie automatycznie nadawał się
do wersji preinstalowanej, czyli ze specjalną partycją?

Nie śledziłem wątku ale... dlaczego nie skorzystasz z partycji recovery? jeśli jak piszesz jest na komputerze? To jest najlepszy sposób do przywrócenia "właściwego" systemu dla danego laptopa. Robiłem tak kilka lat temu na Toshibie mojej żony i od tego czasu nie było problemu z systemem. Nie wiem tylko czy działa jeszcze serwer aktualizacji dla Visty (żona już zmieniła komputer)? Niestety Vista nie jest już w żaden sposób wspierana przez MS jak również nie jest wspierane wiele aplikacji np. Chrome.

--
pozdrawiam,