Re: [WINNT] Uszkodzony Windows 8.1 a instalacja na nowo Windows 10 - ską

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Uszkodzony Windows 8.1 a instalacja na nowo Windows 10 - skąd klucz?
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Tue, 26 Dec 2017 21:26:27 +0100
W dniu 2017-12-26 o 18:48, Irokez pisze:

Ok
Przeglądając wydobyty plik WIM doszedłem że to nie Win8.1 ale Win10 tam siedział. Do dysku systemowego nie mam dostępu do plików (użyszkodniczka włączyła BitLockera ale hasła 48 cyfr oczywiście nie ma).
Po formacie tej jednej partycji stawiam Win10 i zobaczę co wyjdzie.
Jak będzie źle to spróbuję powalczyć z tym plikiem WIM oraz ReAgent.xml jaki mam i przywrócić co było. Z danymi że przepadły już się pogodziła.

zdrówko

--
Irokez