Re: [WINNT] Skąd pobrać ISO Windows 10 ze wszystkimi aktualizacjami?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Skąd pobrać ISO Windows 10 ze wszystkimi aktualizacjami?
From: Animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Sat, 25 Nov 2017 01:18:15 +0100
W dniu 2017-11-24 o 22:53, Grzegorz Niemirowski pisze:
Animka <animka@tonieja.wp.pl> napisał(a):
Możesz podać linka do zapisania aktualnego ISO (32 bit) Win.10 Professional na dysku komputera w celu późniejszego nagrania instalki na płytę DVD? (może się kiedyś przydać).

https://software-download.microsoft.com/pr/Win10_1709_Polish_x32.iso?t=4d7d6bb2-6fe5-4f29-90c0-7e5f0432d5ba&e=1511646775&h=ac2fd42aa35745bb17ecb907326a42d5

Media Creation Tool mam na dysku, ale nie wiem czy ten właściwy.

Potrzebny jest aktualny, od Windows 10.

Jak mam już instalkę ISO to czy muszę instalować przez Media Tool? Nie otwierałam tego programu już dawno, więc nie pamiętam.
Nie wystarczy wypalić od razu  na płycie DVD?

--
animka