Re: [WINNT] Jak odblokować wysyłanie plików przez Outlook?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odblokować wysyłanie plików przez Outlook?
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Fri, 3 Nov 2017 03:38:48 +0100

Użytkownik "Roman Tyczka" <noemail@because.no> napisał w wiadomości 7gi7we7uo3zr.dlg@tyczka.com">news:7gi7we7uo3zr.dlg@tyczka.com...
Znaczy co? Radzisz mi używać 7zipa na jednym rdzeniu, żeby przypadkiem nie
był szybszy od zipa, bo Twoja racja jest Twojsza? Nie kumam.

Bo nie chcesz kumać. Jak inaczej mam rzetelnie porównać algorytmy? Każdy musi mieć identyczne warunki, żeby było o czym mówić.

Stwierdzam po prostu, że 7zip umie skorzystać z dobroci wielordzeniowego,
wspólczesnego sprzętu i dzięki temu kopie dupę zipowi, koniec tematu. Nie o

To dopiero tematu początek.

testy chodzi, ale o korzystanie z lepszego narzędzia.

A kto ci broni, Boże Uchowaj... Sam przecież korzystam.

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.