Re: [WINNT] Jak odblokować wysyłanie plików przez Outlook?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odblokować wysyłanie plików przez Outlook?
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Fri, 3 Nov 2017 13:35:03 +0100
On Fri, 3 Nov 2017 03:38:48 +0100, HF5BS wrote:

> Bo nie chcesz kumać. Jak inaczej mam rzetelnie porównać algorytmy? Każdy
> musi mieć identyczne warunki, żeby było o czym mówić.

Przecież to głupie! Skoro algorytm przewiduje zrównoleglanie (a nie każdy
się da zrównoleglić!) to niby z jakieś czapy chcesz mu tę cechę blokować?
Właśnie dzięki niej ten algorytm jest szybszy na współczesnym kompie, po
prostu.
Autu o napędzie dwuosiowym też upieprzysz jedną oś, żeby sprawdzić czy jest
gorszy do offroadu niż auto uliczne jednoosiowo napędzane?

> To dopiero tematu początek.

Algorytmów kompresji nie ocenia się w ten sposób, nie ma czegoś takiego jak
najlepszy algorytm kompresji. Ocenia się tylko i wyłącznie w kontekście
zadania, przypadku użycia. Są sytuacje, gdy kluczowa jest szybkość
kompresji a nieistotna szybkość dekompresji, są też sytuacje zupełnie
odwrotne. Czasem ważna jest oszczęność pamięci w czasie kompresji, czasem
jest nieważna, itd.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka