Re: [WINNT] Jak odblokować wysyłanie plików przez Outlook?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odblokować wysyłanie plików przez Outlook?
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Thu, 2 Nov 2017 08:42:55 +0100
On Thu, 2 Nov 2017 00:32:15 +0100, HF5BS wrote:

> A jako problem skoligować proces z konkretnym rdzeniem? Ptaszek(zgasić) przy
> niepotrzebnych nam rdzeniach i jedziem.Wszystko do sprawdzenia. z jednym, z
> wieloma wątkami, przecież pisałem, że rezultaty są zależne od tego, co jest
> pakowane. Więc sam fakt, że 7zip zrobił coś lepiej, czemu nie zaprzeczam,
> jeszcze niewiele mówi. Dopiero uczciwe porównanie w różnych warunkach, z
> różnymi danymi, także różne programy, jeśli więcej niż jeden robi daną
> czynność.
> Zobacz sobie na testy w różnych gadzinówkach, co test, to inaczej. Więc ja
> [...]

Znaczy co? Radzisz mi używać 7zipa na jednym rdzeniu, żeby przypadkiem nie
był szybszy od zipa, bo Twoja racja jest Twojsza? Nie kumam.
Stwierdzam po prostu, że 7zip umie skorzystać z dobroci wielordzeniowego,
wspólczesnego sprzętu i dzięki temu kopie dupę zipowi, koniec tematu. Nie o
testy chodzi, ale o korzystanie z lepszego narzędzia.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka