Re: [WINNT] Jak odblokować wysyłanie plików przez Outlook?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odblokować wysyłanie plików przez Outlook?
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Thu, 2 Nov 2017 00:32:15 +0100

Użytkownik "Roman Tyczka" <noemail@because.no> napisał w wiadomości news:1khj4hcta13md$.dlg@tyczka.com...
Trochę z czapy te Twoje opinie. Nie bierzesz pod uwagę, że np. zip pakuje
jednowątkowo a 7zip potrafi na wszystkich rdzeniach (u mnie 8) polecieć,
właśnie zrobiłem test katalogu z setkami plików i zip robił na oko ze 3
razy dłużej niż 7zip oraz dał 2x większy plik, więc... jak oceniasz to
uczciwie.

A jako problem skoligować proces z konkretnym rdzeniem? Ptaszek(zgasić) przy niepotrzebnych nam rdzeniach i jedziem.Wszystko do sprawdzenia. z jednym, z wieloma wątkami, przecież pisałem, że rezultaty są zależne od tego, co jest pakowane. Więc sam fakt, że 7zip zrobił coś lepiej, czemu nie zaprzeczam, jeszcze niewiele mówi. Dopiero uczciwe porównanie w różnych warunkach, z różnymi danymi, także różne programy, jeśli więcej niż jeden robi daną czynność. Zobacz sobie na testy w różnych gadzinówkach, co test, to inaczej. Więc ja to wiem.

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.