Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoz

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoznaje obecnie żadnego z dostępnych formatów wideo
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Thu, 2 Nov 2017 00:52:16 +0100

Użytkownik "jedrek" <wonzespamem@won> napisał w wiadomości news:59fa3cf7$0$53673$b1db1813$1367588f@news.astraweb.com...
"HF5BS"
Kiedyś to była Nasza Klasa.

Jaki masz tam obecnie cel wchodzenia?

Praktycznie tylko granie. Kilka gier zniknęło, ale jeszcze 4 mam.
Ludzie praktycznie się nie odzywają, może 2-3, reszta po prostu jest w kontaktach, niektózy zmienili swoje dane tak, że tylko samemu się wie, że to ta osoba, dziś już by nie dało się wyszukać.

Gdy to kiedyś tam n-lat temu wystartowała było ciekawym pomysłem.
Dziś to takie samo g... jak pejs.

No, NK już dawno sfejzbuczała, trochę na zasadzie przylepiło się gówno do okrętu i woła "płyniemy". Gdzieś za miesiąc wkurwię się znów setnie, jak mi ten szajs każe zakładać wydarzenie z powodu moich nadchodzących urodzin. Im coraz bardziej odpie...la, udziwnianie interfejsu, nawet zlecenia z gier do publikacji na ścianie (no, śledzik "tagzwany") przestały się wysyłać, bo pewnie skrypty pozmieniali, a z twórcami gier nie uzgodnili zmian...

Jaki cel w stawianiu win10?

Może po prostu chęć, aby mieć święty spokój. Aby nie trzeba było znów za rok, dwa, wywalać pilnie W7, bo znów 3/4 ruchu nie będzie chciało chodzić.

To na jakim winmx chodziłeś skoro twierdzisz, że nie sprawdzałeś go.

Od bodajże 2.0, przez kolejne wersje, do 3.54 beta. Ale ta beta jest momentami ciut niestabilna, ale da się używać. Nominalnie, ostatnią normalną wersją jest 3.53.

Mówię o macierzystym programie, a nie jakiś tam współczesnym przekierowaniom w kosmos do jakiś podjerzanych programów.

Może być problem z przekierowaniami definiowanymi w hosts, do serwera inicjującego WPNP, chyba, że serwery nadaj są, chyba słabą stroną WPNP jest (nie zbadałem głębiej), konieczność zainicjowania łączenia z WPNP, zdaje mi się, że tu jednak jest nieco scentralizowane, choć może nie tak, jak w OpenNap. Kiedyś wiedziałem, ale już mi pouciekało. A i listy adresów do podmiany/dopisania w hosts też teraz znaleźć trudno. Wpisy te działają również z hosts linuksowym, używałem WinMX pod Wine w Ubuntu i trzeba było w Pingwinie to wstawić, trochę się z uprawnieniami pomęczyłem, bo się zapierało, ale w końcu dałem radę dopisać.
Wszystkiego nie sprawdzałem, bo cierpliwości brakło.
Co do tych programów, to nie podoba mi się, że ktoś znów podpieprzył domenę i postawił na niej przekierowanie. Chyba poczekam, aż "wyekspiruje" i sam ją zarejestruję, udostępniajac społeczności WinMX-owej do użytku. Może jak mi cierpliwości styknie i nie będzie łeb bolał, ostatnio często, to sobie na maszynie wirtualnej obskoczę? Stale mi wisi komp główny i zakup kondziołów...

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.