Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoz

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoznaje obecnie żadnego z dostępnych formatów wideo
From: "jedrek" <wonzespamem@won>
Date: Sun, 15 Oct 2017 14:10:32 +0200
"2late"
A w Windows XP nie wejdzie Firefox wyzszy niz 36.x wiec co zrobisz...? :)

Firefox 52.4.0esr jest ponoć ostatni pod xp (taki dziwny, że trzeba go ręcznie instalować, bo update z poziomu przeglądarki już nie chce wyskoczyć z v 52.3.0esr wyżej). Choć sam zatrzymałem się na v 37, bo wszystko powyżej mnie przeraża doklejonym g.... w wyglądzie. Nie wiem jak obecne PaleMoon (te co wspierają nowsze windowsy) ale do czasu gdy wychodził pod XP trzymał klasę surowym wyglądem, bez czarnych, balonowych, durnych, gejowatych, napływających kształtów znanych ze srajfonów.
Rzuciłem okiem na pierwsze wydania instalek FF miały koło 6MB.
Gdyby nie cudowali z tą "nowoczesnością" do dziś by tyle instalka mogła ważyć dla takich przeciętnych użytkowników jak ja. Dla całej reszty sympatyków czarnych balonowatych wyglądów z dopiętymi śmieciami pozostają instalki po 30-40MB, które po zaistalowaniu zajmują po kilkaset MB.