Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoz

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoznaje obecnie żadnego z dostępnych formatów wideo
From: "jedrek" <wonzespamem@won>
Date: Sun, 15 Oct 2017 13:44:32 +0200
"Dominik Ałaszewski"
Dla formalności: CentOS 7 ze stockowym Firefoksem ESR (52.4.0)
doskonale rozumie i odtwarza, przed chwilą sprawdziłem.

Nie pamiętam która wersja FF jest zaszyta w mincie 18.2 - była w okolicach 5x.x W każdym razie była już nowsza dostępna, ale mój poziom (nie)wtajemniczenia w linux-a uniemożliwił mi aktualizację. To się napisuje docelowy folder zawartością pobranego archiwum zawierającego w sobię całą nową paczkę FF? Jest to gdzieś łopatologicznie wyjaśnione jak to się aktualizuje? Wtyczki instalują się jak pod win, a aktualizacji to już inny wymiar dla mnie.

Rzuciłem okiem na to twoje CentOS.
ftp://ftp.man.szczecin.pl/pub/Linux/centos/7/isos/x86_64/
Wydania widzę z września, a mint był z czerwca, a yt zrobiło cyrk z transmisjami live jakieś ~3 tygodnie temu.
Więc na mincie ma prawo mi nie działać.
Którą dystrybucję masz? Ta najlżejsza zagada 432128 KB?
ftp://ftp.man.szczecin.pl/pub/Linux/centos/7/isos/x86_64/CentOS-7-x86_64-NetInstall-1708.iso
Waga tego ISO mi się podoba :)
Bo widzę w innych lokalizacjach iso nawet po 7GB, co mnie osłabia.