Re: [WINNT] Internet przez FunBoxa - problem

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Internet przez FunBoxa - problem
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Sun, 3 Sep 2017 13:14:25 +0200

Użytkownik "JaNus" <bez@adresu> napisał w wiadomości news:59abb431$0$15200$65785112@news.neostrada.pl...

Po Wi-Fi jest zazwyczaj sporo mniejszy transfer, niż maksymalny wydmuch
sparowanych urządzeń (kata-ruter), i jeśli max wynosi najczęściej 150
MB/sekundę, to realnie może być ~kilkanaście. Zaś Ethernet daje znacznie

Mam 250/20, lapek dociąga do 160/20, no, ale mam dwupasmowe wifi. Na 2.4 prędkość niezbyt często wychodzi poza 20-30 Mbps. Na 5 gigach furczy, aż miło. Connect Box z UPC, ogromną zaletą jest potężny sygnał wifi, choć nie ma wyprowadzonej ANT zewnętrznej (przydała by się, dla jeszcze lepszego pokrycia)

więcej: dobre laptoki mają już 1-gigabitowy. No ale wąskim gardłem może
być przyłącze od dostawcy, zazwyczaj circa 20MB/s

Ja mam chyba kartę i router 450, tyle mi max. pokazało w dymku, spokojnie do 160 dochodziło. Bardzo zależy, które pasmo się wykorzysta. Piątka jest niemal pusta i tam śmiga.

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.