Re: [WINNT] Internet przez FunBoxa - problem

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Internet przez FunBoxa - problem
From: "User" <User@nospam.com>
Date: Sun, 3 Sep 2017 09:27:13 +0200

Użytkownik "User" <User@nospam.com> napisał w wiadomości news:59aba712$0$643$65785112@news.neostrada.pl...
Używam Windows XP Pro.
Mam FunBoxa 2.0 z Orange prawie od roku.
Do tej pory korzystałam z Internetu na laptopie
tylko przez WiFi, bo ustawienie mebli w pokoju
nie pozwalało na połączenie kablem.
Teraz chciałabym łączyć się przez kabel i nie
wiem jak to zmienić.
Szukałam na stronie Orange, na moim koncie,
ale pomimo, że jest tam dużo informacji, tego
nie znalazłam.

Co zrobić, krok po kroku?
Czy na czas prób mogą działać równocześnie
oba połączenia i jak potem połączenie przez WiFi
zlikwidować?

Bardzo proszę o pomoc lub adres gdzie taki
"łopatologiczny" opis moźna znaleźć.

Przy okazji, czy to prawda, że Internet przez kabel
będzie szybszy niż przez WiFi?

Nie napisałam, że oczywiście FunBoxa z laptopem
połączyłam kablem sieciowym i lampka na FunBoxie
się świeci.
Chodzi mi o to co i jaki muszę ustawić  i sprawdzić
na laptopie i ewentualnie na stronie 192.168.1.1
dla FunBoxa.

Pozdrawiam
User