Re: [WINNT] Internet przez FunBoxa - problem

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Internet przez FunBoxa - problem
From: "User" <User@nospam.com>
Date: Sun, 3 Sep 2017 10:50:20 +0200

Użytkownik "JaNus" <bez@adresu> napisał w wiadomości news:59abbf60$0$5150$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2017-09-03 o 10:23, User pisze:
;-) - nie mogłaś tak od razu? Zaoszczędziłabyś mi pół cennej
godziny niepotrzebnej pisaniny!

Dopisałam to na pól godziny przed Twoim pierwszym postem.

Ale 37 minut *po* swoim 1-ym poście. Który przeczytałem oczywiście
*przed* Twoim drugim.

Może należało wpierw przeczytać cały, złożony aż z 2 postów, wąteK?

Zazwyczaj, gdy piszę, to nie przerywam co-i-rusz po to, aby zerknąć, czy
autor-pytatjel przypadkiem czegoś nie dodał...

Mnie się to też czasem zdarza że nie zauważę odpowiedzi, która
przyszła w tzw. międzyczasie.
Tyle tylko, że zbyt często zdarza się, zwłaszcza na polskich grupach,
że ktoś bardzo chętnie odpowiada gdy może komuś udowodnić,
że jest idotą i go "przeczołgać". Chcę wierzyć, że w tym wypadku tak
nie było.

Dla mnie EOT.

Pozdrawiam
User