Re: [WINNT] Kłopoty z nagrywaniem DVD/CD

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kłopoty z nagrywaniem DVD/CD
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Tue, 15 Aug 2017 01:16:00 +0200

Użytkownik "JaNus" <bez@adresu> napisał w wiadomości news:5991e781$0$648$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2017-08-14 o 03:14, HF5BS pisze:
TC-Burner - wtyczka do Total-Commander-a, tu jest z polskim językiem
 http://dpcdn-s12q.pl/dodatki/TCBurner_0.9.3.zip .

Mój anty-vir mi ową stronę blokuje, i wyświetla komunikat:
  -  Ta strona internetowa znajduje się na liście witryn mających
potencjalnie niebezpieczną zawartość.

Oczywiście mogę a-vira wyłączyć, ale jakoś mam pewne obawy. Pewien
jesteś, że tam nie ma jakiegoś robactwa?

Co do porad, jakie mi koledzy podesłali, to nikt nie napisał, jak
oczyścić kolejkę "pliki do nagrania na DVD". Wie ktoś-coś?

Możesz spokojnie ten konkretny plik pobrać, zresztą mój AV czuwa i niczego groźnego nie sygnalizuje. Dla pewności, po zapisaniu przeskanuj go. Stronka, na której są te linki, to https://www.dobreprogramy.pl/TCBurner-Total-Commander-CDDVD-Burning-Plugin,Program,Windows,11567.html, bezpośrednie są po prawej, uważaj, abyś tych po lewej nie kliknął.
Owe linki bezpośrednie, to mniejszy, z tylko polską lokalizacją, to właśnie
http://dpcdn-s12q.pl/dodatki/TCBurner_0.9.3.zip
Większy, z dołączonymi innymi lokalizacjami, trzeba osobno wypakować, bo same są w środku spakowane
http://wincmd.ru/files/1572980/tcburner093_full.rar
TC ma oczywiscie, wbudowany dekompresor RAR. Uwaga, starsze wersje TC nie umieją RAR5, nowy umie doskonale.

Co do oczyszczenia kolejki, to myślę, że problem trafia się tak rzadko, ze względu na to, ze systemowy nagrywacz to raczej porażka, że nikt, albo prawie nikt, może nie wie? Kiedyś czyściłem w XP, przypuszczam, ze może byc podobnie. Nie pamiętam, czy nie buforuje tego jakiś dodatkowy katalog, a definitywne skasowanie zawartości nastąpi przez zaznaczenie elementów i PPM-Usuń, lub klawisz DEL, lub (nie wszystkie klawiatury mają) klawisz (nazwy nie pomnę) z ikonką kartki papieru, najczęściej spotykam go obok prawego ALT, on zastępuje PPM i często omija blokadę PPM na niektórych stronach. Acha, buforujący katalog też wywalić, albo, bezpieczniej, przesunąć gdzieś poza zasięg programu (strzeżonego Pan Bóg strzeże). Ja ostatnio macałem to może 5-6 lat temu, jeśli nie dawniej... też nie pomnę szczegółów, jedynie to, co przez mgłę mi się majaczy. W każdym razie, dla mnie to była osobliwość.

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.