Re: [WINNT] Letni offtop o XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Letni offtop o XP
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Mon, 31 Jul 2017 16:21:54 +0200
W dniu 2017-07-31 o 14:51, jedrek pisze:
Czyli sam widzisz, że te nowoczesne bardzo często NIE oznacza
lepsze.

W każdej całkiem nowej konstrukcji powstają nowe "niewiadome", i lata
upłyną, zanim się usunie *wszystkie* błędy, niektóre głęboko "zaszyte" w
układach.
Gdyby wszystko co nowe, było od razu lepsze, to nie potrzeba by
prowadzić kosztownych badań wdrożeniowych, crash-testów, czy procedury
beta-testowania. Ja tam, mając do wyboru latanie najnowszym samolotem,
zawsze jednak bym wybrał taki model, którego różne egzemplarze latają
już od kilki lat.

Stąd też mam mocno niechętny stosunek do tzw. "postępu społecznego",
który w większości swych przejawów prowadzi do wielu tragedii. Nie ma to
jak zdrowy konserwatyzm!