Re: [WINNT] Prosta operacja na pliku .mp3 - jak?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Prosta operacja na pliku .mp3 - jak?
From: grapeli23 <grapeli23@googlemail.com>
Date: Wed, 5 Jul 2017 22:07:13 -0000 (UTC)
Dnia 05.07.2017 TurboPascal <turbopascal60@gmail.com> napisał/a:

> Tego typu problemy świetnie rozwiązuje się tzw. przetwarzaniem wsadowym.
> Znalazłem odpowiedni program:
> https://sourceforge.net/projects/mp3wrap/files
> Klikamy lewym klawiszem na "Download mp3wrap-0.5-win32.zip (55.4 kB)"
> Z otrzymanego archiwum ZIP program "mp3wrap.exe" kopiujemy do
> katalogu/folderu z plikami MP3.
> Umieszczamy tam także plik Cisza.mp3 lub Szum.mp3, który można przygotować
> Audacity ==> Generuj.
>
> Działając w "Wierszu poleceń" i przebywając we właściwym katalogu wykonujemy
> polecenie:
> [...]

Uprośćmy to do:

cd ALL
(for %i in (*.mp3) do @echo file '%i' & @echo file 'cisza.mp3') > mylist.txt

#generujemy 5 sekund ciszy i zakodujmy do mp3
C:\ffmpeg\ffmpeg.exe -f lavfi -i "aevalsrc=0|0:d=5" -codec:a libmp3lame
-qscale:a 2 cisza.mp3

#połączmy wszystko
C:\ffmpeg\ffmpeg.exe -f concat -safe 0 -i mylist.txt -c copy output.mp3

Gotowe.