Re: [WINNT] Prosta operacja na pliku .mp3 - jak?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Prosta operacja na pliku .mp3 - jak?
From: "EZ" <no@spam.com>
Date: Tue, 4 Jul 2017 18:00:46 +0200
Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" <Belzebub@invalid.invalid> napisał w wiadomości ic4nlclbbl9nqsmiirl9ie8uvv322hgmpk@4ax.com">news:ic4nlclbbl9nqsmiirl9ie8uvv322hgmpk@4ax.com...
Istnieje, darmowy Audacity.

Tutorial na YT:
https://www.youtube.com/watch?v=_OuTuclYHG4
Ściągnęłam i zainstalowałam Audacity 2.1.3
Odtworzyłam również Tutorial.
Pierwsza uwaga jest taka, że w tutorialu brak głosu.
Inne pliki na YT głos mają, nawet z tej samej strony z listy
po prawej.
Ale grafika jest chyba jasna. Metoda polega na przesuwaniu
zaimportowanych plików tak by początek kolejnego był
na wysokości końca poprzedniego. Ciszę.mp3 też mogl\łabym
w ten sposób umieścić w odpowiednim miejscu. Wszystko ładnie
ale na przykladzie 5 plików. A w przypadku kilkuset czy nawet
paru tysięcy metoda dobra jako kara dla skazańca, nie mówiąc
już   o importowaniu ciszy.mp3 by ją przesunąć kilkaset razy.
Podejrzewam, że program taki jak Audacity ma również metodę
zautomatyzowaną, ale w podanym tutorialu tego nie widzę, Chyba,
że coś przeoczylam. Będę próbować dalej.

Pozdrawiam
EZ