Re: [WINNT] Prosta operacja na pliku .mp3 - jak?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Prosta operacja na pliku .mp3 - jak?
From: grapeli23 <grapeli23@googlemail.com>
Date: Mon, 3 Jul 2017 16:45:12 -0000 (UTC)
Dnia 03.07.2017 EZ <no@spam.com> napisał/a:
> Wydaje mi się, że być może najprościej byłoby
> znaleźć program do łącxzenia plików .mp3,
> który od razu pozwala taką przerwę ustawić.
>
> Próbowałam zastosować znaleziony w Internecie
> program "Dzieleni i łączenie plików" Michała Bąbika,
> równie prosty jak MP3 Joiner. Nie ma on podobnie
> jak tamten możliwości wprowadzania pauzy. Co gorsza,
> w przypadku plików, o które michodzi, połączenie nie
> jest prawidłowe, bo odtwarza się tylko pierwszy
> z połączonych plików.
> Gdyby ktoś wiedział o prostym programie do łączenia
> plików .mp3 ze wstawianiem pauzy, to bardzi proszę
> [...]

Złączanie plików mp3 ma bardzo mały sens. Stąd pewnie i brak
odpowiednich narzędzi ku temu. Ich nie da się złączyć (jest to możliwe
na etapie kompresji - tworzenia), później to można już tylko je zlepić.

Tylko po co? Ograniczenia systemu plików.

Każdy bardziej rozbudowany odtwarzacz mp3 potrafi to czego potrzebujesz.
Odtwarzać w specyficzny sposób utwory z playlisty.

Konsolowy Mpg123.
http://mpg123.orgis.org/download/win32/
https://linux.die.net/man/1/mpg123
-D n, --delay n
    Insert a delay of n seconds before each track.

Foobar + odpowiednia wtyczka (Winamp pewnie również).
http://www.foobar2000.org/components/view/foo_dsp_silence