Re: [WINNT] Prosta operacja na pliku .mp3 - jak?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Prosta operacja na pliku .mp3 - jak?
From: "EZ" <no@spam.com>
Date: Mon, 3 Jul 2017 19:36:24 +0200
Użytkownik "grapeli23" <grapeli23@googlemail.com> napisał w wiadomości news:slrnolktbr.4s6.grapeli23@myarch.localdomain...
Złączanie plików mp3 ma bardzo mały sens. Stąd pewnie i brak
odpowiednich narzędzi ku temu. Ich nie da się złączyć (jest to możliwe
na etapie kompresji - tworzenia), później to można już tylko je zlepić.

Tylko po co? Ograniczenia systemu plików.

Każdy bardziej rozbudowany odtwarzacz mp3 potrafi to czego potrzebujesz.
Odtwarzać w specyficzny sposób utwory z playlisty.

Gdy sama je łączę mogę decydować o kolejności. W przypadku playlisty
mam ograniczone możliwości, przynajmniej tak mi się wydaje.
Ale a propos playlisty - czy istnieje  możliwość rozdzielenia utworów z
playlisty
pauzami?
Moja mp3-ka to Vanquish Volt firmy Pentagram, dosyć stara, ale się
do niej przyzwyczaiłam. Ma 4GB wbudowanej pamięci i łwożylam kartę
32 GB. Jak dla mnie, wystarczy.
Oczywiście w przypadku przekonywujących argumentów mogę kupić inną.

Pozdrawiam
EZ