Re: [WINNT] Prosta operacja na pliku .mp3 - jak?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Prosta operacja na pliku .mp3 - jak?
From: "EZ" <no@spam.com>
Date: Sat, 8 Jul 2017 18:18:17 +0200

Użytkownik "grapeli23" <grapeli23@googlemail.com> napisał w wiadomości
news:slrnom1r65.8e6.grapeli23@myarch.localdomain...
Wsparcie FFmpeg dla Widows XP zakończyło się w lutym 2015 roku.
Ostanie działające wydania dostępne są tu.
https://ffmpeg.zeranoe.com/forum/viewtopic.php?f=13&t=3572&start=40

Próbowałam sciągnąć różne wersje, 32-bitowe,  parę najnowszych
i najstarszą na liście, czyli z 07-Nov-2016 01:52, ale za każdym razem
po początkowym prawidłowym wywietlaniu się w katalogu "pobrane"
2 nazw:
ffmpeg-...-win32-static.zip
ffmpeg-...-win32-static.zip.part
po jakimś czasie plik ffmpeg-...-win32-static.zip znika i pozostaje już tylko
plik :
ffmpeg-...-win32-static.zip.part

Natomiast wersja 3.3.2, którą skrytykowałeś w swoim newsie z 04.07 21:55,
była dla XP, o czym świadczy informacja na stronie, z której został ściągnięty:
http://www.instalki.pl/programy/download/Windows/obrobka_video/FFmpeg.html
Wtedy ściągnęła się ona prawidłowo, ale niestety, zastosowanie tej wersji
kończyło
się, jak już pisałam, komunikatem:
ffmpeg.exe - Nie znaleziono punktu wejscia
Nie znaleziono punktu wejścia procedury  GetNumaNodeProcessorMaskEx
w bibliotece KERNEL32.dll

Mam prośbę o podanie adresu, z którego  można prawidłowo ściągnąć
działajacą wersję FFMPEG dla Win XP na komputerze 32-bitowym.
Wydaje mi się, że diagnoza TurboPascala, że plik cisza.mp3 byl za długi
może być słuszna. Gdy go odtwarzam kończy się na granicy 5 sek.
Chciałabym więc wszystko jeszcze raz powtórzyć z krótszym plikiem cisza.mp3,
bo być może jestem blisko otrzymania prawidłowego wyniku.

Dziękuję i pozdrawiam
EZ