Re: [WINNT] [ot] MS Outlook, a OExpress

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] MS Outlook, a OExpress
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Thu, 6 Apr 2017 15:14:18 +0200

Użytkownik "jedrek" <wonzespamem@won> napisał w wiadomości news:58e63579$0$33630$c3e8da3$50a2033e@news.astraweb.com...
Dzień wcześniej zaznaczysz delikwenta, że spamer z poziomu skrzynki na WWW, a jutro z dokładnie tego samego adresu maile lądują jakby nic w skrzynce

No, to prawda, ze niektóre antyspamy są nimi tylko z nazwy.
Dość dobrze działa mi antyspam w Interii, wprawdzie prześlizgują się, ale nieliczne, niestety, ilość twardo blokowanych ograniczyli do 200. Więc sporadycznie przełażą mi jakieś pierdziele typu "2000 dolary nie musisz już pracować", "twój nowe zarobek", albo jeszcze "lepsze", gdzie nikt nawet nie postarał się tego porządniej po polsku napisać. Choć dziś antyspam mi zakwalifikował swoją własną zwrotkę :))

odbiorczej. Próba pogadania, popisania z końcowym ogniwem tego bajzlu (jakimś adminiem co ma ponoć tym zarządzać) nic nie wnosi, bo wiecznie odpowiedzi jakiś tam studentasów-konsultatów z automatu o niczym, zamiast

Niektórzy to wyżej srają niż dupę mają, wielce zadufani w sobie kmiotkowie.

problem rozwiązać raz a dobrze i rozmowa ze ścianą.

Przypuszczam, że jednego takiego z drugim zwinąć na minutę za róg ulicy późno wieczorem (najlepiej na Pradze warszawskiej) :)) i krótko wyłuszczyć problem, bez oklepywania machy na razie, to szybko by zrozumieli, do czego są powołani. A psują opinię tym, którzy naprawdę przykładają się do pracy, ale ich na co dzień nie widać.

No wiec... w Interii mi to działa, więc nawet nie muszę specjalnie molestować opów, a HomeNet działa rewelacyjnie, widząc, że co rusz coś mi do folderu SPAM kwalifikuje, to do skrzynki mi wpuści może raz na rok, dwa lata... Do tego operator, jak go zapytać, nie uchyla się od kontaktów z klientem.

(C) Kabaret Neo-Nówka.