Re: [WINNT] [ot] MS Outlook, a OExpress

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] MS Outlook, a OExpress
From: "jedrek" <wonzespamem@won>
Date: Thu, 6 Apr 2017 14:33:15 +0200
"HF5BS" news:o87a96$755$1@node1.news.atman.pl
damage warning powyżej jednego giga objętości). Ja jeszcze z jednego powodu pozostaję przy OE - ma nie wszędzie spotykan ą opcję "przekaż dalej jako załącznik", co pozwala mi karmić antyspam na homenecie, bez żmudnego wyłuskiwania istotnych nagłówków.

Pytałem kiedyś o to dziadów z WP. Żeby odbierając pocztem OE wysyłać im potem w załączniku paczkę spamerów i gdzie im kierować takie paczki (aby na ich podstawie system się miał uczyć co jest śmieciem i w przyszłości blokować), ale odpowiedzi się nie doczekałem konkretnej. Z poziomu OE a nie przez WWW ciężko poinformować serwer takich darmowych kont pocztowych, że śmietnik puszczaja. Ten inh antyspam to mistrzostwo świata w negatywnym znaczeniu jeżeli chodzi o jakość uczenia się przy zaznaczaniu z poziomu poczty przez WWW. W OE jak zaznaczysz, że delikwent X to spam to już na zawsze go będzie ubijać. Żyje to sobie własnym życiem i ciężko zrozumieć czy to w ogóle działa... Dzień wcześniej zaznaczysz delikwenta, że spamer z poziomu skrzynki na WWW, a jutro z dokładnie tego samego adresu maile lądują jakby nic w skrzynce odbiorczej. Próba pogadania, popisania z końcowym ogniwem tego bajzlu (jakimś adminiem co ma ponoć tym zarządzać) nic nie wnosi, bo wiecznie odpowiedzi jakiś tam studentasów-konsultatów z automatu o niczym, zamiast problem rozwiązać raz a dobrze i rozmowa ze ścianą.