Re: [WINNT] [ot] MS Outlook, a OExpress

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] MS Outlook, a OExpress
From: "jedrek" <wonzespamem@won>
Date: Sat, 8 Apr 2017 13:38:41 +0200
"HF5BS"
Dość dobrze działa mi antyspam w Interii

Potwierdza,m że filtrowanie mają dobre na interii, generalnie obecnie z tych darmowych niemieckich skrzynek obecnie interia najlepiej pracuje i jeżeli chodzi o wygląd na www, ma najmniej skaczącego g... i po ustawieniu starego , tego "złego, muzealnego" wyglądu bardzo przypomina OE i da się z tego korzystać przez WWW w przeciwieństwie do wp, onet, o2, na michnikowy portal nie zaglądam więc nie wiem co tam obecnie gazeta serwuje na darmowych kontach. Kiedyś mistrzem był onet jak jeszcze polski był, ale to było tak jakoś koło roku 2000, potem się zepsuli i wszędzie te wkurzające czarne pasy muszą ładować do grafiki z d... wziętej, ociężałe i niepraktyczne i nieczytelne. Interia tylko strzela w stopę jak piszesz do nich wiadomość na ich pomoc, dostajesz w odpowiedzi maila, gdzie widać, że twoje zapytanie zostało zakwalifikowane jako SPAM, a student zapomniał dla dobrego wizerunku wyciąć tej wtopy gdy odsyłał gotowca w odpowiedzi. Wizytówka bezcenna jak własnych mailowych klientów traktuje się jak SPAM :)