Re: [WINNT] [ot] MS Outlook, a OExpress

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] MS Outlook, a OExpress
From: "jedrek" <wonzespamem@won>
Date: Sat, 8 Apr 2017 13:41:55 +0200
"Jacek Maciejewski"

I po co korzystać z antyspamu oferowanego przez dostawcę poczty?
Zlikwidować a spam odcedzać sobie na powiedzmy całkiem fajnym M2 z Opery
:)

Ale ja lubię dziurawego OE, a przez WWW chcę informować właściciela serwera pocztowego, że mają dziurawy antyspam. Skoro ich poinformuję o przeciekach jest szansa, że dany śmietnik będzie ubijany już globalnie na wejściu serwera a nie lokalnie u mie. Mistrzostwem by było jakby jakiś fachura programista sklecił wersję portable OE, żeby go sobie nosić na penie.