To: | winnt@man.lodz.pl |
---|---|
Subject: | Re: [WINNT] Sprzęt psuje się chwilę po gwarancji |
From: | Animka <animka@tonieja.wp.pl> |
Date: | Wed, 15 Mar 2017 21:16:18 +0100 |
W dniu 2017-03-15 o 18:40, Trybun pisze: Od czasu oszukania mnie przez "autoryzowany" serwis drukarek Brother wiem na 100 %, że oszuści robią nas w bambuko. Powiedziano mi: albo 400 zł za drukarkę, albo konfiskata dukarki. Powiedzialam im, żeby sobie wzięli to wstrętne pudło- drukarkę i niech się udlawią raz na zawsze.W dniu 2017-03-14 o 23:57, Animka pisze:http://www.polskieradio.pl/7/473/Artykul/511474,Wiemy-dlaczego-sprzet-psuje-sie-chwile-po-gwarancjiWiemy, dlaczego sprzęt psuje się chwilę po gwarancjiA Ty co o tym myślisz? -- animka |
<Pop. w Wątku] | Aktualny Wątek | [Nast. w Wątku> |
---|---|---|
|
Poprzedni wg. Daty: | Re: [WINNT] Sprzęt psuje się chwilę po gwarancji, Animka |
---|---|
Następny wg. Daty: | [WINNT] W10 - jak ustalić lokalizację zainstalowanego programu?, Marek |
Poprzedni w Wątku: | Re: [WINNT] Sprzęt psuje się chwilę po gwarancji, Trybun |
Następny w Wątku: | Re: [WINNT] Sprzęt psuje się chwilę po gwarancji, Trybun |
Indeksy: | [Data] [Wątek] [Lista archiwów] [Inne Listy] |