[WINNT] W10 - jak ustalić lokalizację zainstalowanego programu?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] W10 - jak ustalić lokalizację zainstalowanego programu?
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Wed, 15 Mar 2017 22:35:47 +0100
Witam,

Podczas instalowania drukarki zainstalowało mi się kilka komponentów. Zaciekawił mnie jeden z nich, który nazywa się OKI Universal Scanner. Widnieje on w zainstalowanych aplikacjach, można go odinstalować lub zmodyfikować. Jednakże nie ma go w programach możliwych do uruchomienia (klawisz Windows + OKI). Zaciekawiło mnie gdzie to cudo zostało zainstalowane. System bezpośrednio nie podpowiada (chyba) ścieżki instalacji. Zacząłem więc grzebać w rejestrze w poszukiwaniu ciągu znaków "OKI Universal Scanner". Udało mi się namierzyć wartość klucza, Tam znalazłem jakąś ścieżkę C:\Windows\twain_32\okidata\018 choć nie mam pewności, czy jest właściwa. Jak to ustalić?

--
Pozdrawiam,
Marek