W dniu 2017-03-15 o 21:16, Animka pisze:
W dniu 2017-03-15 o 18:40, Trybun pisze:
W dniu 2017-03-14 o 23:57, Animka pisze:
http://www.polskieradio.pl/7/473/Artykul/511474,Wiemy-dlaczego-sprzet-psuje-sie-chwile-po-gwarancji
Wiemy, dlaczego sprzęt psuje się chwilę po gwarancji
A Ty co o tym myślisz?
Od czasu oszukania mnie przez "autoryzowany" serwis drukarek Brother
wiem na 100 %, że oszuści robią nas w bambuko. Powiedziano mi: albo
400 zł za drukarkę, albo konfiskata dukarki. Powiedzialam im, żeby
sobie wzięli to wstrętne pudło- drukarkę i niech się udlawią raz na
zawsze.
Żeby to rzecz dotyczyła tylko drukarek i ogłonej, rzekomej solidności
sprzętów w trakcie trwania gwarancji... sąsiad kupił telefon który
sprawność użytkową zachował tylko przez 1.5miesiąca, serwis uznał winę
użytkownika i wycenił naprawę na tyle że stała się nieopłacalna. Mój
przykład - półroczny laptop, bardzo rzadko używany, ale i to nie
przeszkodziło aby niektóre z klawiszy klawiatury stały się niewidoczne,
serwis uznał że to "kosmetyka" i nie podlega gwarancji.. I te przykłady
to ewidentne oszuści, natomiast ogólne postarzanie sprzętu przez
producenta które akceptują wszyscy poza samym użytkownikiem to chyba
jednak nie zasługuje na nazwanie oszustami, to po prostu system w którym
przyszło nam żyć, cieszą się wszyscy kapitalista by płynie strumień
kasy, ludzie bo maja zatrudnienie, politycy bo im wskaźniki gospodarcze
rosną . I nikt nie chce pamiętać że zasoby ziemi są ograniczone i kiedyś
na pewno się skończą.
|