Lista winnt@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [WINNT] Sprzęt psuje się chwilę po gwarancji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Sprzęt psuje się chwilę po gwarancji
From: Trybun <cheilimx@jachu.ru>
Date: Thu, 16 Mar 2017 10:04:13 +0100
W dniu 2017-03-15 o 21:16, Animka pisze:
W dniu 2017-03-15 o 18:40, Trybun pisze:
W dniu 2017-03-14 o 23:57, Animka pisze:

http://www.polskieradio.pl/7/473/Artykul/511474,Wiemy-dlaczego-sprzet-psuje-sie-chwile-po-gwarancji


 Wiemy, dlaczego sprzęt psuje się chwilę po gwarancji



A Ty co o tym myślisz?

Od czasu oszukania mnie przez "autoryzowany" serwis drukarek Brother wiem na 100 %, że oszuści robią nas w bambuko. Powiedziano mi: albo 400 zł za drukarkę, albo konfiskata dukarki. Powiedzialam im, żeby sobie wzięli to wstrętne pudło- drukarkę i niech się udlawią raz na zawsze.



Żeby to rzecz dotyczyła tylko drukarek i ogłonej, rzekomej solidności sprzętów w trakcie trwania gwarancji... sąsiad kupił telefon który sprawność użytkową zachował tylko przez 1.5miesiąca, serwis uznał winę użytkownika i wycenił naprawę na tyle że stała się nieopłacalna. Mój przykład - półroczny laptop, bardzo rzadko używany, ale i to nie przeszkodziło aby niektóre z klawiszy klawiatury stały się niewidoczne, serwis uznał że to "kosmetyka" i nie podlega gwarancji.. I te przykłady to ewidentne oszuści, natomiast ogólne postarzanie sprzętu przez producenta które akceptują wszyscy poza samym użytkownikiem to chyba jednak nie zasługuje na nazwanie oszustami, to po prostu system w którym przyszło nam żyć, cieszą się wszyscy kapitalista by płynie strumień kasy, ludzie bo maja zatrudnienie, politycy bo im wskaźniki gospodarcze rosną . I nikt nie chce pamiętać że zasoby ziemi są ograniczone i kiedyś na pewno się skończą.


<Pop. w Wątku] Aktualny Wątek [Nast. w Wątku>