Lista winnt@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [WINNT] Sprzęt psuje się chwilę po gwarancji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Sprzęt psuje się chwilę po gwarancji
From: Trybun <cheilimx@jachu.ru>
Date: Fri, 17 Mar 2017 11:33:56 +0100
W dniu 2017-03-16 o 21:32, Animka pisze:



Żeby to rzecz dotyczyła tylko drukarek i ogłonej, rzekomej solidności sprzętów w trakcie trwania gwarancji... sąsiad kupił telefon który sprawność użytkową zachował tylko przez 1.5miesiąca, serwis uznał winę użytkownika i wycenił naprawę na tyle że stała się nieopłacalna. Mój przykład - półroczny laptop, bardzo rzadko używany, ale i to nie przeszkodziło aby niektóre z klawiszy klawiatury stały się niewidoczne, serwis uznał że to "kosmetyka" i nie podlega gwarancji.. I te przykłady to ewidentne oszuści, natomiast ogólne postarzanie sprzętu przez producenta które akceptują wszyscy poza samym użytkownikiem to chyba jednak nie zasługuje na nazwanie oszustami, to po prostu system w którym przyszło nam żyć, cieszą się wszyscy kapitalista by płynie strumień kasy, ludzie bo maja zatrudnienie, politycy bo im wskaźniki gospodarcze rosną . I nikt nie chce pamiętać że zasoby ziemi są ograniczone i kiedyś na pewno się skończą.

Tak. Coś kiedyś musi się skończyć.



Zasadniczo to WSZYSTKO się kiedyś musi skończyć.


<Pop. w Wątku] Aktualny Wątek [Nast. w Wątku>