Re: [WINNT] Sprzęt psuje się chwilę po gwarancji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Sprzęt psuje się chwilę po gwarancji
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Fri, 17 Mar 2017 12:43:25 +0100

Użytkownik "Trybun" <cheilimx@jachu.ru> napisał w wiadomości news:58cbbb79$0$662$65785112@news.neostrada.pl...
No ale widzisz jak to teraz jest - nie dość że produkują wybrakowane g*no w stosunku do tego co było kiedyś, to jeszcze za te swoje buble nie chcą brać odpowiedzialności...

Akurat ścieranie się literek niewiele mi przeszkadza, jakoś sobie radzę, ważne, by klawiatura była sprawna. Ale co do istoty rzeczy - chyba się pod tym podpiszę. Najważniejsze dla mnie jest to, że komputer jest sprawny, a sprawdziłem go diagnostyką po tym, jak mi się zaczął wypierdzielać, głównie wywalał się watchdog.sys, aż w końcu po którymś restarcie zginął sterownik do karty graficznej i jechał na domyślnych. Ale to już załatwiłem małą reinstalacją - odinstalowanie i pozwolenie, by system znalazł sprzęt i ponownie go zainstalował, z tym, co ma na pokładzie. I na razie wszystko mi ładnie gra, diagnostyka potwierdziła, że sprzęt jest sprawny. Zdechł natomiast napęd CD/DVD (nie powiem, trochę mu w tym pomogłem) i muszę kupić nowy, a akurat jest to dla mnie dość poważny wydatek (100-150 PLN), jadę na doczepionym przez adapter z zasilaczem za 15 złotych łącznie, zewnętrznym napędzie.
Ogólnie nie narzekam, chyba, że na brak kasy :)

(C) Kabaret Neo-Nówka.