Re: [WINNT] USB HDD zewn. 2.5" 3TB pod Win XP 32-bit - jak?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] USB HDD zewn. 2.5" 3TB pod Win XP 32-bit - jak?
From: "JA" <JA@JA.pl>
Date: Sat, 25 Feb 2017 14:54:05 +0100
¯a³ujê teraz, ¿e cokolwiek pod Win7 robi³em, bo program
AOMEI mi siê podoba i pewnie bym sobie poradzi³ przy jego pomocy,
ale z powodu wczorajszych dzia³an pod WIn 7 mam k³opot.
(najbli¿sz± mo¿liwo¶æ dzia³ania pod Win 7 bedê mia³ w poniedzialek).

Jak juz pisa³em:
> ¦ci±gn±³em, zainstalowa³em i uruchomi³em program AOMEI.
> Dysk zewnêtrzny Dysk 2 (GPT) pokazuje po moich dzisiejszych
> dzia³aniach pod Win 7:
> *                   Nieprzydzielony 1.00 MB     GPT   Stan: None
> *: Elements    NTFS                2.00 TB      GPT   Stan:None
> *                   Nieprzydzielony 101.96 GB  GPT   Stan: None
> *                   Inne       -106908672.50KB GPT   Stan: None
> przy czym na 2.00 TB jest 158.79 MB zajête przez rzeczy
> wgrane przez producenta dysku (przy dzisiejszym zmniejszaniu
> woluminu tam pozosta³y).
Potem w wyniku jakich¶ dzia³añ ta lista Nieprzydzielonych,
Niesformatowanych,  Innych FAT32 mi siê wyd³u¿y³a. Wpierw
próbowa³em je pousuwaæ, nie wszystkie siê da³y, natomiast i tak
wszystkie wróci³y.
Nastêpnie chcia³em je scaliæ z Elements, ale to scalanie idzie ju¿
od pó³nocy, ca³y czas jest klepsydra, wiêc chyba nic z tego nie bêdzie.

Dodam jeszcze, ¿e te powsta³e nie wiem jak, partycje na li¶cie
dziwnie wygl±daj±. Niektóre z nich pojakazuj± ca³kowit± pojemno¶æ
np. 6TB, 7TB, co jest bzdur±.

Najpilnieszê spraw± teraz jest czy mo¿na, a je¶li tak, to jak to zrobiæ
by przy pomocy AOMEI doprowadziæ do sytuacji "fabrycznej",
czyli jednej partycji. Je¶li mi siê to nie uda, to bêdê musia³ czekaæ
do poniedzia³ku i liczyæ na to, ¿e pod Win 7 sytuacjê odwrócê.

Pozdrawiam
JA