Re: [WINNT] USB HDD zewn. 2.5" 3TB pod Win XP 32-bit - jak?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] USB HDD zewn. 2.5" 3TB pod Win XP 32-bit - jak?
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 25 Feb 2017 17:44:46 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 25 Feb 2017 17:11:04 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <o8saal$aev$1@node2.news.atman.pl>
 od "HF5BS" <hf5bs@t.pl>  :

>Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" <Belzebub@invalid.invalid> napisał w
>wiadomości 9f83bchksha1v1jpsk6tvsa4a9241ua4hb@4ax.com">news:9f83bchksha1v1jpsk6tvsa4a9241ua4hb@4ax.com...
>
>(GPT i over 2TB)

>Byłbym ostrożny. Ale może? Wiem, że umie PWHE, ale powyżej 3TB nie
>testowałem.

Jak najbardziej działa, to nie jakiś "darmowy" kastrat, którego jedyną
rolą jest wabienie do zakupu pełnej wersji za dulary.
Ale w jakimś laptopie z osiemnastego wieku to może jednak nie
zadziałać.

>Henryk nie istnieje, to jest Stanisław alias Stachu.

Jestem monodrumistą, dla mnie jedynym prawdziwym Bogiem jest Mnogi
Druma:

Monodrumizm to religia według której  świat stworzony został przez
Mnogiego Drumę pod postacią Plątwi Pierwotnej, z której to Plątwi
narodziły się słońca i planety.

Jeszcze trzeba dodać, że plątwia pierwotna to mieszanina w której
skład wchodzą tzw plątwie i węźliny zbudowane z małych, drgających w
różnych modach jednowymiarowych strun, po dalsze informacje odsyłam
wprost do teorii strun:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Teoria_strun
--
Gdy się urodziłem, Polska miała Kościół katolicki.
Dziś Kościół katolicki ma Polskę.