Re: [WINNT] USB HDD zewn. 2.5" 3TB pod Win XP 32-bit - jak?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] USB HDD zewn. 2.5" 3TB pod Win XP 32-bit - jak?
From: "JA" <JA@JA.pl>
Date: Sat, 25 Feb 2017 19:20:17 +0100
U¿ytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" <Belzebub@invalid.invalid> napisa³ w
wiadomo¶ci 6jb3bc5p3hvpiejergkrh08bu946o6ol2v@4ax.com">news:6jb3bc5p3hvpiejergkrh08bu946o6ol2v@4ax.com...

> Tak, wypaliæ lub zagzdrawê¼iæ bootuj±cy pendrive:
> http://gparted.org/liveusb.php
> Zaoraæ tablicê partycji, po czym zrobiæ now± wg uznania.

Wypali³em p³ytkê i zbootowa³em z niej system.
Pokaza³ siê podzia³ dysku wewnêtrznego.
Po pod³±czeniu dysku zewnêtrznego pokaza³ siê komunikat:
Libparted Error
The primary GPT table is corrupt, but the backup appears OK,
so that will be used.
Po naci¶niêciu OK nic siê nie dzieje.

To ¿e "table is corrupt" mnie nie dziwi, bo wy¶wietlona przez
program AOMEI lista partycji wygl±da³a dziwnie. Pisa³em
ju¿ o tym, ¿e wystêpuj± tam jakie¶ partycje wielko¶ci 6TB, 7TB.

Co¶ jeszcze mo¿na zrobiæ?

Obawiam siê sytuacji gdy w poniedzia³ek pod Win7 Pro te¿
nie da siê nic zrobiæ. Wtedy bêdê 561,20 z³ w plecy. :-(

Pozdrawiam
JA
partycji