Re: [WINNT] XP - nie butuje po korekcie partycji.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP - nie butuje po korekcie partycji.
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Thu, 26 Jan 2017 21:19:36 +0100
Dnia Wed, 25 Jan 2017 22:08:29 +0100,  ąćęłńóśźż napisał(a):

> No to sklonuj tę partycję  w inne miejsce lub zrób obraz jakimś "livem" (może
> być przez chwilę potrzebny inny dysk) i znów odtwórz na "starym" dysku .
> BTW NTFS czy FAT32?
Poradziłęm sobie, zrzuciłem "moje dokumenty", skasowałem i postawiłem XP
na nowo.
> PS. Te wszystkie GParted czy EaseUS-y wywalajace partycje to w dzisiejszych
> czasach juz nie solidne programy, które bywały kiedyś  ;-))
Rzadko się zdarza żeby gparted coś namieszał. Najczęściej się zdarza
pokłócić mu z partycjonerem od instalatora XP. Mają najwyraźniej różne
zdania co do tego jak powinna wyglądać partycja ntfs pod XP.

--
Jacek
I hate haters.