Re: [WINNT] XP - nie butuje po korekcie partycji.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP - nie butuje po korekcie partycji.
From: ąćęłńóśźż <nie@dla.spamerow>
Date: Fri, 27 Jan 2017 15:39:12 +0100
Robiłem wielokrotnie EaseUS-em na zawierających jednoczesnie NTFS i FAT32 (ale
Ty piszesz o EXT i FAT), aż wreszcie raz się jeb.....
Przy czym domyślam się, jaki błąd popełniłem (zamiast wykonać jedno zadanie,
nieuważnie zleciłem ze 2-3 zadania i wtedy zrobiłem "wykonaj', więc pewnie
zgłupiał gdy miał jednocześnie i zlikwidować puste miejsce na dysku, i
przesunąć partycję, i zmienic jej wielkość).

-----