Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Sun, 25 Sep 2016 19:03:52 +0200

Użytkownik "maniek" <spam@spam> napisał w wiadomości news:57e7d3a5$0$4161$b1db1813$a307dbb3@news.astraweb.com...
"Piotr B. [pb2004]"
Wiem że w obecnych czasach modne jest okazywanie swojej niewiedzy ale
bez przesady. Jest archiwum web i nawet laik komputerowy zobaczy w nim
różnice między stronami 15 lat temu i teraz.

Jeżeli przywiązanie do najprostszych rozwiązań uważasz za niewiedzę to odejdź w pokoju. Jestem z tej grupy ludzi, którzy do przekazania treści i kilku zdjęć obrazujących opisywane zagadnienie na stronie nie potrzebują dziesiątków skryptów, z-jav, skaczących węży, głupkowatych animacji z kręcącymi się kółkami, wysuwanych zakładek. Ten postęp przypomina mi "wstawię sobie do auta niebieskie LED-y zamiast postojówek, ale będzie czad!!!"

Jeszcze, zeby było jakieś konkretne uzasadnienie tych diod, to nie ma sprawy, niech sobie będą.

Co ta twoja wypasiona współczesna strona umie POTRZEBNEGO do przekazania treści, więcej niż strona z roku 2000 gdzie obsługiwała ją bez czkawki prosta przeglądarka z instalatorem ważącym 15MB.

To i dziś stara Opera ma niewiele więcej, a ostatnia - 12.18 wyszła cos na początku tego roku, jakoś tak. Ale i ona nie wytrzymuje, gram na NK w parę gier. I co jakiś czas nagle się odpina, co objawia się niemal zerowa sterownością. tylko hard reset przegladarki załatwia sprawę. A kiedyś prawda, 20 stron nawet pod IE od mpomentu jak mu zakładki wprowadzili, hulało. otworzyć 30 gazet różnych niewielki problem. Dziś 3-4 gazety, dwie gry i niemal pewien zwis w ciągu 2-3 godzin. Nawet wersja Linuksowa nie daje rady. Czasy, gdzie W2k, na 48MB RAM mniej się ślimaczył w obciążeniu, niz dziś mój 2x2.8GHz z 3GB RAM.

Rozumiem, że jak się strony wystroiło g.... to musi być teraz do tego oblepiona g... przeglądarka, która to g... umie wyświetlić, bo inaczej

Najgorsze, ze spora część, na to, nazwijmy wprost, gówno, mówi papu, kiedyś to domena małych dzieci była.

oglądający jest głupi skoro nie kocha tych skączących nowości.

Ja ich nienawidzę. Taki YT, lat temu, powiedzmy, 6, śmigał, hulał, był znakomicie sterowny, wystarczyło mu 2Mbps, pociągnięty za kursor postępu błyskawicznie przerzucał film do miejsca, które chcę obejrzeć, a dziś, często się tak zastanawia, że nawet potrafi się wyburaczyć, albo to robi bardzo długo. Ikonka podglądu treści, w starej operze, widoczna jest tylko, gdy ogląda się film osadzony gdzieś na stronie, a z samego YT czarne pole, no, ale gugle, to przepraszam, że się brzydko wyrażę, to są niemyte chuje, niemal jawnie zniechęcają mnie w imię nie wiem czego, abym przeszedł na coś innego. Nie. Zostanę przy 12.18. Java - paroksyzm strachu. skrajna paranoja, każdy komponent na stronie muszę indywidualnie dodawać do wyjątków (strona websdr.org i jej podstrony, polecam), bo komponent niepodpisany, a jeszcze nie trafiłem, by jakiś był tak podpisany, żebym nie musiał dodawać do wyjątków... albo wyłączyć zabezpieczenia w ogóle. Inny element pseudonowoczesności - 3 w nocy, wszyscy śpią, mam chwilę, przegladam strony, a tu jeb, na pełen regulator (skompresowany dźwięk) reklama jakiegoś je...ego szamponu, albo wrzaskliwe zapewnienie, że tylko Skoda cię uszczęśliwi, a zaraz jakiś popieprzony bank chętnie by cię do sądu podał za samo to, ze ci niepotrzebny jego szemrany kredyt, w TV przed chwilą polub nas na pejzbuku, a ptaszek z tfitera (ort celowy), to ma najwyżej sraczkę i może p. Cukierbergowi na łeb nasrać.

Nastała era pejsbuka i wmawianie, że idzie jakość, nowoczesność

Już raz się wyraziłem, więc nie powtórzę, zwłaszcza, ze było by mocniej. Gówno, nie nowoczesność. Nowoczestość jest wtedy, gdy przynosi to ludziom jakąś rzeczywistą korzyść, a nie zaspokaja próżność. Bylejakość jest najgorsza. Swego czasu, na tej grupie napisałem, niech mi sobie system będzie w środku najnowocześniejssy nqa swiecie, z najlepszymi zabezpieczeniami. Ale niech nie zmienia moich przyzwyczajeń. XP, po wielu chorobach wieku dzieciecego, zasłużenie wyrobił sobie markę systemu dobrego i sprawdzonego. Jeszcze W7 się łapie, choć już od jego wodotrysków można się zesrać. W8 to nieporozumienie, głównie filozofoczne, ale nie tylko, 8.1 nie wypowiem się, bo nie przetestowałem, W10 z interfejsem XP (oraz różnicami niezbędnymi wynikłymi ze zmiany "konstrukcji" systemu, byłby rewelą na długie lata. A tak, filozofię stworzył chyba ktoś, kto intensywnie kursował między Gnieznem, Drewnicą, Tworkami, Siedlcami, w Warszawie Dolną, Sobieskiego... wyleciała mi ta trzecia lokalizacja... Zrobionego zgniłego andruta w wersji szklarnianej, co było katastrofą, głównie przez to, że użytkownik jedyny chyba wybór, jaki miał, to korzystać, albo nie korzystać. Testowałem W10 i tylko jego filozofia mnie powstrzymuje, żebym na niego przeszedł. To już W8 ma lepszą.

PS. Dlaczego Chińczycy obsługiwali Olimpiadę 2008 w oparciu o XP, a nie o ugruntowaną już na rynku Vistę, hęę??? :P PS2 Nadal nie mam odpowiedzi na pytanie-prośbę o dowód, ze będę szczęśliwszy, pozbywając się XP i przechodząc na coś wyższego... Komputer nie problem, udźwignie z zapasem, dysk i pamięć są.

--
Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
Wśród SERDECZNYCH PRZYJACIÓŁ, psy zająca zjadły. - I.Krasicki "Przyjaciele"