Re: [WINNT] Windows 10 - wyłączanie lock screen

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 - wyłączanie lock screen
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Sun, 25 Sep 2016 18:10:42 +0200

Użytkownik "PM" <pm@xx.xx> napisał w wiadomości news:ns6lcd$eil$1@adenine.netfront.net...
Heh, nic - wszędzie NONE :P
Ale z drugiej strony jakby coś zabraniało, to teoretycznie nie powinien chyba wyłączyć po wysłaniu sc_monitorpower, albo go włączać, a idzie grzecznie lulać i śpi dopóki nie ruszę myszką/klawą. Z usypianiem całej maszyny niema żadnych problemów, tylko ten cholerny ekran.

Hmm... to skoro lula, to moze da się to obejść lulanie, jako zadanie do wykonania, problem tylko w wykrywaniu, czy była bezczynność, żeby te 10 minut nie trafiło nagle w połowie pisanego zdania, bo się dzieci i zwierzęta przestraszą. Wrzucilem to oczywiście w formie żartu raczej, jednak u kogoś, u kogo w uszkodzonym przez paskudztwo (fałszywy AV) systemie, nie chciała wstać Zapora, po wymuszeniu wstawała, bo dobrowolnie nie chciała. A próbowałem po dobroci, nie wstawała, tak leżała. No, jak wziąłem pasa, przyrżnąłem w dupę... (zgadniecie film?) :) To zaraz była chętna i ochotna.

--
Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
Wśród SERDECZNYCH PRZYJACIÓŁ, psy zająca zjadły. - I.Krasicki "Przyjaciele"