Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 2 Sep 2016 22:37:47 +0200
Dnia Fri, 2 Sep 2016 04:59:13 +0100, PM napisał(a):

> Ja gram tylko w starocie typu heretic, ttd, nowe gry do mnie nie
> przemawiają, choćby niewiem jaką wypasioną grafikę miały, to już inny
> klimat.

To spokojnie takie tematy ogarniesz pudełeczkiem 15×15×5 cm.

> Nawet mi nie przypominaj takiej pracy :)

:)

> Jakby to była koleżanka to by posłuchała, nie życzę nikomu tak
> upierdliwych klientów.

Klientowi wytłumaczę. Jak się uprze, to niech robi co chce - nie mój problem
końcowo. Koleżance próbuję tłumaczyć bardziej… a i tak nie dotrze, bo tamto
padło jest takie śliczne… :)

> Mnie też, ale słodycze i lejące potrawy to koszmar, bo oczywiście niema
> kto potem wymyć sprzętu. Kiedyś u klientki trzeba było wymienić matrycę,
> bo była tak czymś usyfiona(nie do domycia). Od tamtej pory tylko od
> święta coś pije przy lapku :)

Ja tam wolę rozgraniczenie - stół w kuchni jest do konsumpcji posiłku. Przy
kompie to owszem, często coś do picia mam, bo nie będę ganiać co ileś minut
do kuchni. :)

> No właśnie nie był najtańszy, ale szajsungi niestety tak mają, poza
> niezamykalną klapą nic mu nie dolega, może kiedyś uda się znaleźć w
> miarę tanio :)

Cicho. Mam VAIO do reanimacji z trafioną matrycą. A jest to najbardziej
znienawidzona przeze mnie marka laptopów…

(ciach…)

> Sam pracuję przy stole, ale sam wiesz że niektórych ciężko przekonać.

Z laptopem? I tak ergonomia kwiczy.

> Doradzić można, ale i tak kupujący zrobi swoje. Niech robi, byle nie
> przychodził z pretensjami za jakiś czas.

Ja wyjaśniam, dlaczego wybór kupującego jest o kant kuli potłuc. Solidnie
ostrzegam, że pretensje w sytuacji, kiedy moje zalecenia oleje, będzie
mógł/mogła mieć tylko dla siebie.

> Teraz mam w domu HP z Amd A8-7410 APU, jakbym dla siebie miał kupować to
> nie dałbym za niego złamanego grosza. już wolę swojego inwalidę z i3 na
> pokładzie, przy tym hp to rakieta :P

No niestety - AMD od Intela ostatnio mocno odstaje. :(

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ Nic tak nie pogłębia wkurwienia, jak pogodni optymiści.  (www.shapes.pl) ]