Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 1 Sep 2016 21:14:42 +0200
Dnia Tue, 30 Aug 2016 23:34:59 +0200, Olaf Frikiov Skiorvensen napisał(a):

> Nie w tym rzecz, mam po kilka systemów na jednym dysku, zahibernuję
> jeden, uruchomię drugi system, a ten zechce sobie "naprawiać"(przy
> starcie) partycję tego zahibernowanego psując tablicę allokacji czy
> coś jeszcze. Nawet Hybrid Hibernation od MS może namieszać.
> Nowsze systemy jakoś dają sobie z tym radę blokując dostęp do partycji
> z zahibernowanym systemem, ale lepiej dmuchać na zimne.

Masz dosyć specyficzną sytuację. Ze dwa razy u siebie robiłem dual boot, ale
doszedłem do wniosku, że to może spowodować więcej problemów, niż byłbym w
stanie stolerować. Wobec czego oba systemy były na osobnych dyskach, żadnych
bootloaderów - po prostu wybór startującego systemu odbywał się na zasadzie
wyboru dysku startowego w BIOS.

> Serio, nie widzę sensu hibernacji, nic konkretnego mi to nie daje,
> może tobie tak, w dodatku hibernacja czy usypianie może mi zdrowo
> namieszać.

U mnie sprawdza się doskonale. Sprawdzić, czy soft od Adobe znowu jakiś
szopek nie od…li. Choć tu mogą jeszcze bruździć drivery od AMD - do
potestowania mam.

Dziwisz się, że wolę SSD+HDD? :D

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ Wykonaj rzecz niemożliwą, a szef zaliczy ją do twoich obowiązków.        ]