Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 2 Sep 2016 22:37:47 +0200
Dnia Thu, 1 Sep 2016 22:47:31 +0200, artiun napisał(a):

> strzelasz sobie w stopę.
> Bronisz coś/czegoś wymuszającego.
> Może mam nie po kolei - ale życie nauczyło mnie wyciągać wnioski. Co i Tobie
> życzę.

Serio? Wiesz - od czasów Visty w końcu bardziej restrykcyjnie misiowaty
podszedł do tego, gdzie program może pisać i gdzie mają być trzymane dane
usera. I zrobił się niejednokrotnie kwik, że coś, co działało na XP nagle na
Viście „przestało” działać. Ale nie kwik pod adresem autorów programów,
którzy wytyczne misiowatego olewali. Tylko pod adresem misiowatego, że
zaczął respektowanie owych wytycznych skuteczniej egzekwować.

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ Paranoja też jest sposobem na życie.                                     ]