Re: [WINNT] cd w temacie Windows 10, a właściwie 8.1

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] cd w temacie Windows 10, a właściwie 8.1
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Thu, 25 Aug 2016 21:51:02 +0200
W dniu 2016-08-22 o 22:45, Przemysław Ryk pisze:
Dnia Mon, 22 Aug 2016 14:45:50 +0200, Adam napisał(a):

Co Ty w ogóle robisz???

Standardowo - bałagan.

Aktualizacje - ściągnij sobie małe narzędzie Microsoftu "WSUS Offline".
Połknie Ci wszystko za jednym razem, bez wielokrotnych restartów i
radosnego zaciągania poprawek do poprawek.

No nie do końca. Stawiałem dopiero co znajomym Windows 7 + Office 2010.
WSUSem ściągnięte poprawki na dzień 2016-05-27. Restarty wielokrotne są, na
szczęście ma opcję zaznaczenia, że sam sobie ma dodatkowego usera zrobić i
nie wymaga to takiej ingerencji, jak normalnie. Natomiast po instalacji tego
majdanu svchost.exe mielił dobre 14 godzin, aż w końcu wymielił, że
potrzebuje jeszcze ponad 100 poprawek.

Co mieliło? svhost? Nie on. To jest usługa sieciowa - co wisiało pod nią? Jeśli komuś coś tłumaczysz o pokarz palcem i kto to robi (w ramach usługi). Tak naprawdę nikt na to pytanie na grupie nie odpowiedział :) Nie powiem, że wiem. Dorwę kompa i wiem, sorawdzę. Wszystko zależy od pkt widzenia.

Teraz z innej mańki  po co NetBios - jako usługę ktoś to nadal robi?

--
Artur