[WINNT] cd w temacie Windows 10, a właściwie 8.1

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] cd w temacie Windows 10, a właściwie 8.1
From: Animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Sun, 21 Aug 2016 23:30:31 +0200
Szczególnie do Trybuna
---------------------------------
Przeinstalowalam W.8.1 Przez nieuwagę użyłam płyty innej niż ta z poprawkami , a potem bujałam siię z pobieraniem ok. 300 poprawek. Co prawda w tym czasie czytałam sobie wiadomości na onecie czy innym portalu, ale czasu bardzo, bardzo dużo zleciało. Dzisiaj już Windows piknie pobrał mi instalkę ISO na płytę (z programu mediacreationtol.exe). Znalzłlam w domu plytkę wielokrotnego użytku DVD+RW i jak Burn Aware Free zaczął ją formatować, to formatował aż godzinę i 10 munut. Zrobiłam ISO z plików systemowych (windows dawniej mi utworzył backup systemu -na innym dysku). Teraz "robię" nagrywanie tego iso, ale Burn Aware oblicza mi już godzinę i 27 minut. Nie wiem czy kiedyś będzie miał zamiar to zakończyć. Nie każe zamykać, bo oblicza :-( Ciekawa jestem kiedy zacznie instalować. Jakby zainstalował (w co watpię już) to później nagram to ISO instalki Windows 1 pobranej z Mikrosoftu. Mieszane uczucia mam co do tego komunikatu w oknie: DVD+RW, 5540 KB.s. czy ten Burn Aware wydyła gdzieś moje pliki zamiast robic mi instalkę na płycie i na dodatek przygotowywuje kompilację juz godzinę i 36 minut. Głowa mnie z tego wszystkiego strasznie rozbolała i muszę wziąć proszka przeciwbólowego, bo już coraz gorzej mnie boli.
Pozdrawiam

--
animka