Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Thu, 18 Aug 2016 18:39:56 +0200

Użytkownik "oje_ejo" <oje_ejo@yandex.ru> napisał w wiadomości news:np4dsi$lmi$1@dont-email.me...
Poniewaz zadnej widocznej korzysci nie widze, na jednym lapku mam w10, na drugim w7, a na trzecim xp. Jedyny "postep" od xp to, ze zre coraz wiecej zasobow - poza tym ZERO KORZYSCI! Jak odczuwacie postep xp->w7->w10, czy widzicie cokolwiek KONKRETNEGO oprocz roznych wyzualnych PIERDUL?

Może "siódemka" jest nieco żwawsza i stabilniejsza od XP. kosztem jednakże większej zachłanności na pamięć i moc procka.
Istotnych powodów do przechodzenia wyżej, niż XP osobiście nie widzę.
W 2008 roku, Vista była już ugruntowanym systemem. A ci "gópji" Chińczycy, obsługę Olimpiady popędzili na XP... Głupi, czy przeciwnie, wzięli coś sprawdzonego, do czego mieli zaufanie? Dokąd się da, zostanę przy XP, jesli się dalej nie da, raczej zmienię na Linuxa. Choć Ubuntu też się rozbuchał już jak stara klapzdra (ech, gdzie te czasy, kiedy całe distro kładłem na 192RAM@233MHz i połowa pamięci nudziła się niewykorzystana? - 6.06 Dapper Drake). Ale nadal jest zdatny do użytku.

--
Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
(C) Ferdek Kiepski