Re: [WINNT] Jak cofnąć śmieci z nieudanej instalacji sterownika w W-10?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak cofnąć śmieci z nieudanej instalacji sterownika w W-10?
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: 08 Aug 2016 13:20:01 GMT
JaNus <bez@adresu> wrote:

> No dobrze, ale co z *ręcznym* utworzeniem w 10-ce punktu przywracania.
> Pytałem już o to, bo nie mogę znaleźć tej funkcji.

Przecież to jest niezmienione od czasu Visty. Na przykład w menu
start wpisać wyraz 'punkt' i powinno się wyświetlić 'Utwórz punkt
przywracania'.

> Aby znów nie znaleźć się w takiej sytuacji, to stwierdziłem, że warto co
> i rusz tworzyć punkty przywracania. Przyznam, że jestem niemile
> zaskoczony tym, że system 10 nie tworzy czegoś, co już we wcześniejszych
> wersjach było: "ostatnia działająca konfiguracja".

Przecież ten ficzer by Ci nie pomógł w tej sytuacji. On był tylko
przydatny gdy system po zmianach sprzętowych nie mógł wystartować. Twój
system startował.

> Jak to może być, że zainstalowanie jakiegoś felernego sterownika czyni
> system tak niestabilnym, że nie da się go uruchomić (co właśnie mnie
> spotkało), i że "najnowszy MS-produkt" jest aż tak na to nieodporny??

Żaden system nie jest odporny na instalację felernych sterowników. Vista
i nowsze dawały możliwość skorzystania z Przywracania systemu. W W10
niestety z jakiegoś względu ta funkcja przy upgrade jest wyłączana.

--
Piotr Borkowski