Re: [WINNT] Jak cofnąć śmieci z nieudanej instalacji sterownika w W-10?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak cofnąć śmieci z nieudanej instalacji sterownika w W-10?
From: Saiko Kila <fnvxbxvyn@benatr.cy>
Date: Sun, 7 Aug 2016 21:02:40 +0200
Proces JaNus <bez@adresu> zwrócił błąd:

> Ale z wyświetlanego komunikatu wynikało (nie pamiętam szczegółów), że
> wtedy orka jest nieco głębsza, i tracone będą różne elementy. Czy to
> ustawień, czy to wręcz niektóre zainstalowanych (w międzyczasie)
> programów. Że będzie przywrócony stan dość zamierzchły, zdaje się nawet
> było tam sformułowanie, sugerujące stan "fabryczny", czy coś takiego.
> Wymiękłem! Przestraszony taką perspektywą.

Ten "reset" to prawie jak instalacja na czysto, zostaną tylko konta
użytkowników, niektóre ustawienia, dokumenty i takie tam (zależnie od
wybranej wersji resetu, bo możesz też wyczyścić wszystko). Programy
diabli wezmą, i rejestr będzie dość mocno odchudzony. Jeśli robiłeś
upgrade w ten sposób (że wszystko musisz instalować od nowa) to mały
problem, bo zainstalujesz sobie jeszcze raz. Jeśli robiłeś w ten sposób,
że programy zostają, często instalowane przez lata, to duży problem
(jeden z paru powodów, dla którego wciąż jestem na Viście :))

Jeśli chodzi o "uwspółcześnienie", to jeśli masz przez to na myśli
upgrade do Win10, to jak już raz kiedyś próbowałeś, nawet nieudanie, to
masz prawo. Ostatecznie MS zapisał sobie sygnaturki Twojego sprzętu nie
tylko po to żeby się dzielić tym z NSA i CIA, ale właśnie też po to żeby
wiedzieć że masz "prawo nabyte".

--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.