[WINNT] Dlaczego nie mogę zrobić kopii zapasowej w W-10?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Dlaczego nie mogę zrobić kopii zapasowej w W-10?
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Sat, 6 Aug 2016 23:23:44 +0200
Otwieram "Panel Sterowania", a w nim pozycję "Kopia zapasowa i
przywracanie", a tu okazuje się jest adnotacja, że to jest W-7. Choć
właśnie ponownie zainstalowałem utraconą dziesiątkę. Co jest?
Klikam "Konfigurowanie kopii zapasowej", klikam kolejne dwa okna, aż
widzę okno, w którym jest "wstążka" wyboru "Zapisz ustawienia i uruchom
wykonywanie kopii zapasowej", klikam, i po chwili wyświetla się małe
okienko z informacją: "Wersja obiektu zadania nie jest obsługiwana, lub
jest nieprawidłowa" I kod: (0x80041313)
Zgaduję, że może mieć to jeden z dwóch powodów: albo zostały jeszcze
jakieś niedobitki W-7, albo dziesiątka potrzebuje jeszcze jakąś garść
aktualizacji, bo bez nich coś tam szwankuje. Ale może podpowiecie inny
powód, tudzież sposób, jak w końcu wykonać kopię zapasową? I co w niej
uwzględnić, a co pominąć?
No i jeszcze: jak wymusić ręcznie to, aby w danym momencie zaczęła się
aktualizacja zaległości?