Re: [WINNT] Jak cofnąć śmieci z nieudanej instalacji sterownika w W-10?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak cofnąć śmieci z nieudanej instalacji sterownika w W-10?
From: Animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Sat, 6 Aug 2016 01:33:58 +0200
W dniu 2016-08-06 o 01:21, JaNus pisze:
Do urządzenia Bluetooth CSR ściągnąłem sterownik stąd:
https://driverlookup.com/device-name/csr-bluetooth-radio
 - nawet za darmo. Tyle, że nie tylko nie działa, ale jeszcze powoduje
świergolenie głośnika systemowego - nieprzerwane. Muszę usunąć jakieś
śmieci (bo sterownik wcale się nie zainstalował, za to 4 razy wywalał mi
system). Nie wiem, jak w Win-10 cofa się takie zaśmiecenie?
Dodam, że nie byłem na tyle przewidujący, aby zrobić zawczasu "punkt
przywracania systemu", ale dawniej było coś takiego, jak "ostatnia
działająca konfiguracja", i teraz na nią liczę, ale nie wiem gdzie i jak
się do niej doskrobać?
Opcja Przywróć moje pliki albo przywracanie systemu. Dysk startowy tez by Ci się przydał. Windows tworzy ostatnio Dysk przywracania na pendrive.
A może trzeba odpalić płytkę instalacyjną OS-a?
Pomóżcie!
Wyciągnij tego pendriva i wsadź go ponownie do portu USB. Wyłącz i włącz komputer. Jeśli nie uszkodzony to Windows powinien sam zainstalować do niego sterowniki. Oczywiście trzeba jeszcze sparować z urządzeniami (telefon, tablet) poza tym, na samym początku włączyć ten Bluetooth w Usługach, najlepiej na "automatycznie".

Miałam Windows 10 i mi nic nie zepsuł, tylko tych programów szpiegujących było co niemiara i wrocilam dla spokoju do 8.1.

--
animka