Re: [WINNT] Jak cofnąć śmieci z nieudanej instalacji sterownika w W-10?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak cofnąć śmieci z nieudanej instalacji sterownika w W-10?
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: 06 Aug 2016 10:40:02 GMT
JaNus <bez@adresu> wrote:

> No i to był błąd. Bo efektem tej nieudanej instalacji spieprzonego
> sterownika była konieczność przywracania systemu, a ja, jak ten głąb,
> myślałem, iż będzie to jakaś "zapiska" automatyczna, sprzed próby
> załadowania *każdego* nowego, ważnego elementu systemu, w tym wypadku:
> sterownika. A tu kicha, bo po przejściu z 7 na Win-10 niczego takiego
> nie zrobiłem. W efekcie przywrócenie nastąpiło do 7-ki. Zaś pytanie
> brzmi: czy gdy odpalę teraz zapisany krążek instalacyjny z 10, to bez
> większych trudności odzyskam *prawo* do tego "uwspółcześnienia"? Wszak
> [...]

Jeśli system się prawidłowo aktywował to nie musisz robić upgrade.
Wystarczy nawet na pustym hdd/ssd przeprowadzić normalną instalację bez
podawania jakiegokolwiek klucza. A na przyszłość jeśli nie ma punktów
przywracania[1] to w Ustawienia->Aktualizacja i
zabezpieczenia->Odzyskiwanie jest sekcja Resetuj ustawienia komputera do
stanu początkowego.

1. Prawdopodobna sytuacja bo z jakiegoś powodu Ochrona systemu jest przy
upgradzie ze starszego systemu wyłączana i trzeba ją włączyć dla
odpowiednie partycji samemu.

--
Piotr Borkowski